Arama Motoru Optimizasyonu Uzmanı Seçimi
Seo Uzmanı veya Arama Motoru  Uzmanı  da denen Seo  Danışmanı Hakkında  Google  Arama  Motoru 'nun tavsiyeleri bu sayfada...
Seo Optimizasyon

[Arama Motoru Optimizasyonu]
[Google Optimizasyonu]
[Google Arama Motoruna şikayet]
[Arama Motoru Optimizasyonu Nasıl Yapılır?]
[Arama Motoru Optimizasyonu Fiyatı]
[Arama Motoru Uzmanı]
[Google Kayıt]
[Arama Motorlarına Kayıt]
[Ücretsiz Arama Motorlarına Kayıt]
[Arama Motorlarına Kayıt Fiyatları]
[Google Birinci Sıra hk.]
[Google Reklam-Sponsor Bağlantı]
[Google Uyumlu Web Site Tasarım]
[Google Birinci Sayfa-Sira-Referanslar]
[Arama Motoru Optimizasyonu İletişim]

Arama Motoru Optimizasyonu
Google Seo

ARAMA MOTORU UZMANI (SEO UZMANI)

Arama Motoru Optimizasyonu Uzmanı Seçimi

Google Arama Motoru’nun Arama Motoru Uzmanı veya Seo Danışmanı Konusunda Uyarıları neler?

Arama Motoru Optimizasyonu yaptıracaksanız ‘’Arama Motoru Uzmanı’’ veya ‘’Seo Danışmanı’’ Referanslarını tek tek araştırmanızı öneririz. Kimsenin arama yapmadığı alakasız dış kapının dış mandalı sayılacak kelimeler ve 50.000 arama sonucunda ücretsiz doğal arama sonuçlarında Google da birinci sayfada çıkmak ile rekabetin kıran kırana olduğu, herkesin link peşinde olduğu, büyük reklam paralarının harcandığı,Google da 5-10-20 milyon ve daha fazla arama sonucunun çıktığı esaslı rekabetli kelimelerde ücretsiz doğal arama sonuçlarında Google birinci sayfa - Google ilk sırada olmak çok ama çok farklı hususlardır.

Üstelik rekabetin çok yoğun olduğu arama kelimelerinde Google Optimizasyon - Arama Motoru Optimizasyon süreklilik ister. Google’da doğal arama sonuçlarında yani sol taraftaki ücretsiz arama sonuçlarında Google Birinci Sayfa-Birinci sırayı - kimse garanti edemez. Google da sol taraftaki normal arama sonuçlarının çıktığı ücretsiz kısımda Google da birinci sırada çıkmak rekabet yoğun arama kelimelerinde öyle kolay bir iş hiç değildir ve bu iş için size komik çalışma ücreti teklifi veren ve rekabet fazla kelimelerde sizi 2-3 ayda birinci sırada çıkartacağım diyen kişilere pek de güvenmemek sizin yararınızadır. (rekabetin az-orta seviyede olduğu ve domain yaşı ile web sitesinin eski olduğu durumlar daha farklıdır, bu durumda iyi bir optimizasyon (Seo Google)tekniği ile web sitesi google ilk sayfaya daha çabuk gelir.)

Arama Motoru Uzmanı veya Seo Uzmanı (Seo danışmanı) seçmek konusunda son derecede dikkatli olmalısınız daha doğrusu gerçekten Seo yapan Uzmanlarla, sahtelerini ayırmalısınız.Sürekli istenmeyen e-posta gönderen ve sizi Google ilk Sayfada -Google birinci sırada çıkartacağını söyleyen, doğal arama sonuçları yerine Google da Sponsor bağlantı kısmında tıklama başı ücretli olarak sizi çıkartma niyetlerinden hiç bahsetmeyen,ayrıca sürekli olarak e-mail ile Arama motoru optimizasyonu - Google Optimizasyon (Seo Google) kursuna davet eden yerlere karşı da temkinli olmalısınız. Biz de her gün bizi Google da 1.sırada çıkartacağını söyleyen yığınla e-posta almaktayız ve kendisi de sektör hedef arama kelimelerinde ilk 5 -10 sayfada bile çıkmayan bir yığın yerden bizi Google da birinci sırada çıkartmak için Optimizasyon veya Google Seo seminerlerine davet e postası almaktayız.Bu istenmeyen e maillerin haddini aşması üzerine ilgili yere telefon edip bu e maili bize yolladıklarını belirttiğimizde de gayet pişkince ‘’Silip atarsın kardeşim’’ cevabı alıyoruz. Bu tür istenmeyen e postaları Toplu e-mailing yöntemi ile milyonlarca rastgele e-posta adresine yolladıkları için kendileri de tam olarak hangi adreslere bu gereksiz davetlerinin ulaştığının hiç farkında değil olmalılar ki Arama Motorlarında bırakın birinci sayfayı, birinci sırada çıkan sitelerimizin e posta adreslerine de bu gereksiz e mailler gönderilmektedir.

Google’ın kendisinin  de bu tür istenmeyen e-posta almakta olduğunu aşağıda okuyabilirsiniz. Aşağıdaki metin : Google ‘ın SEO ve SEO uzmanı (Arama Motoru Uzmanı) seçimi ile ilgili yazısıdır. Kaynak: http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?answer=35291  ‘ dan alınmıştır.
SEO nedir?
Arama Motoru Doktorları
SEO, "search engine optimizer" (arama motoru doktoru) teriminin kısaltmasıdır. Birçok SEO, web sitesi sahiplerine metin yazmaktan site düzenleme önerilerinde bulunmaya ve bir sitenin gönderilebileceği ilgili dizinleri bulmaya yardımcı olmaya kadar birçok yararlı hizmet sunmaktadır.

Ancak, etik davranmayan bazı SEO'lar, saldırgan pazarlama çalışmaları ve arama motoru sonuçlarını dürüst olmayan bir şekilde değiştirme girişimleri yüzünden sektöre gölge düşürmüştür.Google'ın hiçbir SEO ile ilişkisi yoktur ve bu konuyla ilgili herhangi bir öneride bulunmamaktadır.

Ancak, sitenizi geliştirecek bir SEO ile arama motoru sonuçlarından tümüyle çıkarılma olasılığınızı artırma dışında bir işe yaramayacak SEO'ları birbirinden ayırmanıza yardımcı olacak birkaç ipucu:

  • Sebepsiz yere size e-posta gönderen SEO Firmaları’ndan sakının.
    İşin ilginci, bu spam e-postalardan biz de alıyoruz:
    "Sayın google.com,
    Web sitenizi ziyaret ettik ve büyük arama motorlarının ve dizinlerinin çoğunda gösterilmediğinizi fark ettik..."
    "Gece kilo vermeye" yarayan diyet haplarına veya görevden alınmış diktatörlerden gelen ve para transferine yardımcı olmanızı isteyen ricalara karşı şüphe duyduğunuz kadar, arama motorlarıyla ilgili istenmeyen e-postalara karşı da şüpheyle yaklaşmalısınız.
  • Kimse Google'da 1. sırada listeleneceğinizi garanti edemez.
    Sitenizin hangi sırada yer alacağını garanti eden, Google'la "özel bir ilişkisi" olduğunu ileri süren veya Google'a "öncelikli gönderim" olanağı tanıdığına ilişkin reklam yayınlayan SEO'lardan sakının. Google için hiçbir öncelikli gönderim yöntemi yoktur. Aslında, bir siteyi Google'a göndermenin tek yolu, doğrudan URL Ekle sayfamızı veya Google Site Haritaları programını kullanmaktır ve siz de bunu hiçbir ücret ödemeden yapabilirsiniz. Eğer bir şirket kendi bilgilerini gizliyorsa veya niyetini açık bir şekilde ortaya koymuyorsa dikkatli olun.
  • Anlamadığınız konular için açıklama isteyin. Bir SEO'nun sizin adınıza giriş sayfaları veya "kullanılmayan" etki alanları gibi aldatıcı veya yanıltıcı içerikler oluşturması durumunda, siteniz Google dizininden tümüyle çıkartılabilir. Sonuç olarak, hizmet aldığınız şirketlerin etkinliklerinden siz sorumlusunuz ve bu nedenle, size nasıl "yardımcı" olmayı planladıkları hakkında tam bilgi sahibi olduğunuzdan emin olmalısınız.
  • Kesinlikle bir SEO'ya bağlantı vermek zorunda değilsiniz.
    "Herkese açık" bağlantıların gücünden, popüler bağlantılar oluşturma planlarından veya sitenizi binlerce arama motoruna göndermekten bahseden SEO'lardan sakının. Bunlar, büyük arama motorlarının sonuçlarındaki sıralamanızı etkilemeyen yararsız etkinliklerdir ve olumsuz kabul edilebileceğiniz sonuçlara da yol açabilir.
  • Bazı SEO'lar, tarayıcının adres çubuğuna doğrudan anahtar kelime girme özelliği sağladıklarına sizi inandırmaya çalışabilir.
    Bu gibi tekliflerin çoğu, kullanıcıların ek yazılımlar yüklemesini gerektirir ve az da olsa bazı kullanıcılar bunu yapmaktadır. Bu gibi teklifleri büyük bir dikkatle değerlendirin ve sadece kendi kaynaklarına dayanarak, kaç kişinin gerekli uygulamaları indirdiğini bildiren raporlara şüpheyle yaklaşın.
  • Seçim yaparken dikkatli olun.
    Bir SEO'ya başvurmayı düşünürken sektörle ilgili biraz araştırma yapabilirsiniz. Bu araştırmayı yaparken Google'ı da inceleyebilirsiniz. Google belirli bir şirket hakkında görüş bildirmez. Ancak, kendini SEO olarak adlandıran ve kabul gören ticari davranış sınırlarını uygulamalarıyla açıkça aşan bazı firmalarla karşılaştığımızı belirtmek isteriz. Dikkatli olun. 
  • Paranızı neye harcadığınızdan emin olun.
    Google, arama sonuçlarımızda daha iyi bir sıralama hakkı satmaz. Ancak, bazı arama motorları, tıklama başı ödeme veya katılım için ödeme yöntemleriyle normal web araması sonuçlarını birleştirmektedir. Bazı SEO'lar arama sonuçlarında size yüksek sıralama vaat eder ancak, sizi arama sonuçlarına değil reklam bölümüne yerleştirir. Hatta bazı SEO'lar, diğer arama motorlarını "kontrol ettikleri" ve kendilerini istedikleri sıraya yerleştirdikleri yanılsamasını oluşturmak için, teklif fiyatlarını gerçek zamanlı olarak değiştirir. Bu Google'da işe yarayan bir yöntem değildir çünkü, reklamcılık programımız açık bir şekilde etiketlenerek arama sonuçlarımızdan ayrılmıştır. Ancak, hizmet almayı düşündüğünüz SEO'lara bir programa sürekli olarak katılmak veya geçici bir süreyle reklam yayınlamak için ne ücret ödemeniz gerektiğini mutlaka sorun.

Web sitesi sahipleri genellikle ne gibi kötüye kullanım durumlarıyla karşılaşmaktadır?

  • Yaygın hilelerden biri, yanıltıcı yönlendirmeler aracılığıyla kullanıcıları bir siteye yönlendiren "gölge" etki alanlarının oluşturulmasıdır. Bu gölge alanlar, çoğunlukla bir müşteri adına çalıştığını öne süren SEO'lara aittir. Ancak, iş ilişkiniz bozulursa SEO da etki alanı adını farklı sitelere, hatta bir rakibinizin etki alanına yönlendirebilir. Bu durumda, müşteri tümüyle SEO'ya ait rakip bir siteyi geliştirmek için ödeme yapmış olur.
  • Başka bir yasadışı uygulama ise, müşterinin sitesinde herhangi bir yere, anahtar kelimeler yüklenmiş "giriş" sayfaları yerleştirmektir. SEO, bu uygulamanın sayfayı daha fazla sorguyla alakalı kılacağını vaat eder. Aslında bu, tek tek sayfalar anahtar kelimelerle genellikle pek alakalı olmadığı için yanlıştır.
  • Ancak, çok daha dikkatli olmayı gerektiren bir hile daha vardır: Giriş sayfaları çoğunlukla, SEO'nun diğer müşterilerine yönlendiren gizli bağlantılar içermektedir. Bu tür giriş sayfaları, bir sitenin bağlantı popülerliğini azaltır ve siteyi uygunsuz ya da yasadışı içerik bulundurabilen diğer SEO müşterilerine yöneltir.

Başka hangi konulara dikkat etmek gerekir?
 

Dolandırıcı SEO'lardan korunmanıza yardımcı olacak bazı uyarı işaretleri vardır. Bu konuda kapsamlı bir liste olmadığı için şüphelendiğiniz durumlarda sezgilerinize güvenmelisiniz.

Ayrıca, SEO aşağıdakilerden birini yaparsa derhal ilişkinizi sonlandırın:
 

  • gölge alanlara sahipse
  • giriş sayfalarında diğer müşterilerinin bağlantılarını yerleştiriyorsa
  • adres çubuğunda anahtar kelimeler satmayı teklif ediyorsa
  • gerçek arama sonuçları ve arama sonuçlarında görünen reklamlar arasında ayrım yapmıyorsa
    sıralamayı sadece, sizin de elde edebileceğiniz, anlaşılması zor ve uzun anahtar kelime grupları kullanılması durumunda garanti ediyorsa
  • çeşitli takma adlar veya sahte WHOIS bilgileri ile çalışıyorsa
  • "sahte" arama motorlarından, casus yazılımlardan veya işe yaramaz yazılımlardan trafik alıyorsa
  • Google dizininden çıkarılmış alan adlarına sahipse veya kendisi de Google'da belirtilmiyorsa  şeklinde Google Arama Motoru’nun açıklamaları devam ediyor.  

Web Sitemiz içinde: Web Tasarım  Google Dostu Webtasarım  Google da Reklam Arama Motorları Seo İstanbul Google Seo Arama Motoru Optimizasyonu  Seo Ücreti  Google Optimizasyon Fiyatı Google PR  Seo konularında detayları okuyabilirsiniz.

 

[Arama Motoru Optimizasyonu] [Google Optimizasyonu] [Arama Motoru Optimizasyonu Nasıl Yapılır?] [Arama Motoru Optimizasyonu Fiyatı] [Arama Motoru Uzmanı] [Google Kayıt] [Arama Motorlarına Kayıt] [Ücretsiz Arama Motorlarına Kayıt] [Arama Motorlarına Kayıt Fiyatları] [Google Birinci Sıra hk.] [Google Reklam-Sponsor Bağlantı] [Google Uyumlu Web Site Tasarım] [Google Birinci Sayfa-Sira-Referanslar] [Web Siteleri] [Arama Motoru Optimizasyonu İletişim]

Copyright Arama Motoru Optimizasyonu 2007 Optimizasyon  Arama Motoru Web Sitemizden Alıntı yapmak YASAKTIR. Google Optimizasyon